رضایی کوچی با اشاره به اینکه شهردار باید مدیریت عمرانی کرده باشد،به دنبال آزمون ‌و خطا نباشد، اذعان کرد: شهردار جدید باید برای شهروندان جاذبه ایجاد کند و با فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی مردم را با شهرداری آشتی دهد چون شهروندان مهمترین رکن یک شهر هستند.
کد خبر: ۹۸۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 13 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (جمعه ۲۲ مرداد) در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران در مورد ملاک و معیارهای انتخاب شهردار جهرم گفت: مهمترین مسئله پیش روی شورای شهر بحث انتخاب شهردار است که انتخاب یک شهردار خوب سبب تحول در شهر می شود.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار یک آزمون بزرگ برای شورای شهر است، افزود: بنده نیز به عنوان ناظر و یک شهروند در این حوزه مطالبه‌گری کرده و در انتخاب شهر به هیچ عنوان مانند سنوات قبل دخالتی نمی کنم.

 

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید باید در حد و قواره‌ جایگاه شهر جهرم با این تاریخ، وسعت و عظمت باشد، عنوان کرد: شهردار باید آشنا به مسائل، مشکلات و فرهنگ جهرم باشد تا با آگاهی وارد این حوزه شود و بداند چه مسئولیت مهمی را بر عهده گرفته است.

 

رضایی کوچی بر بومی بودن شهردار جهرم تاکید کرد و علت این امر را آشنا بودن به مسائل، مشکلات، آشنایی با بافت شهری،‌ و.. عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهردار باید مدیریت عمرانی کرده باشد،به دنبال آزمون ‌و خطا نباشد، اذعان کرد: شهردار جدید باید برای شهروندان جاذبه ایجاد کند و با فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی مردم را با شهرداری آشتی دهد چون شهروندان مهمترین رکن یک شهر هستند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد شهرداری وابسته به شهروندان است و حضور شهروندان قطعا روند موفقیت شهرداری در جذب بودجه‌های پیش‌بینی شده را تسریع می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید در بحث سیما و منظر شهری، عمرانی شهری و ترافیک قوی‌تر عمل کند، اظهار کرد: این‌ها حداقل توقع شهروندان است که به‌حق بوده و باید سرعت در این حوزه‌ها بیشتر شود و از شورا و شهردار جدید توقع می‌شود روند توسعه را سرعت بخشند.

 

رضایی در پایان گفت:‌در هر صورت با هر انتخابی که صورت بگیرد بنده مانند گذشته به شورا و شهرداری کمک می کنم تا بتوان شاهد پیشرفت جهرم باشیم و امیدواریم شهرداری انتخاب شود که در جذب اعتبارات و توسعه شهری موفق باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار