مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: به مناسبت هفته دولت با جذب سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در توسعه مجاری عرضه سوخت مایع، ۱۴ باب جایگاه در سطح استان فارس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۸۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 25 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امیر بنی‌کریمی چهارشنبه سوم شهریور به خبرنگاران گفت: در راستای سیاست‌های شرکت متبوع و استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راهکارهای لازم میزان ۲۰۰۰ میلیارد ریال جذب سرمایه در این حوزه را داشته باشد.

او ضمن گرامیداشت هفته دولت، توسعه منطقی واصولی مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان اجی را از سیاست‌های شرکت ملی پخش بیان کرد و افزود: تعداد ۱۴ باب جایگاه باسرمایه گذاری بخش خصوصی در هفته دولت امسال در سطح استان افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بنی کریمی با بیان این موضوع که هفته دولت بهترین زمان برای انعکاس دستاوردهای انقلاب برای مردم بویژه نسل جوان است، اظهار کرد: با این میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی، در شهرستان شیراز پنج باب جایگاه سوخت مایع و در شهرستان‌های مرودشت و فیروزآباد هر کدام دو باب و در شهرستان‌های فسا، لارستان، اقلید، نی‌ریز و کازرون یک باب جایگاه سوخت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر بطور مستقیم نیز فراهم شده است.

او، استان فارس را با مصرف روزانه سیزده میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی را سومین مصرف کننده سوخت کشور معرفی کرد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه‌های مذکور تعداد جایگاه‌های سوخت مایع و سی ان جی در استان به ۴۲۶ باب می‌رسد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس ضمن تقدیر از همکاری مالکین مجاری عرضه سوخت در توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان بویژه در شرایط سخت بیماری کرونا، ارتقای سطح رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی، توسعه کمی وکیفی جایگاه‌های موجود، مکان یابی اصولی و رفع موانع سرمایه گذاری درحوزه سوخترسانی را ازجمله اهداف شرکت در راستای توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع وسی ان جی در استان برشمرد.

بنی‌کریمی عنوان کرد: با انجام هماهنگی لازم با سازمان‌ها ونهادهای ذیریط هم‌اکنون در سطح استان فارس تعداد ۳۰ باب جایگاه سوخت مایع و هفت باب جایگاه سی ان جی در دست احداث است که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار