صداوسیمای فارس در هفته دولت برنامه‌های مختلفی را از دوم تا هشتم شهریور در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۸۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 26 August 2021

تابناک فارس به بسیج فارس: نقل از  معاون سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه «راه رجا» هر شب ساعت 21:15 با حضور یکی از مسئولان دستگاه های استان بصورت زنده از سیمای فارس پخش می شود. این برنامه به عملکرد دستگاه های اجرایی در استان فارس می پردازد.
علیرضا باغبانمنش گفت : برنامه «نگاه روز» با دعوت از مسوولان استان فارس برای تشریح عملکردها در حوزه های مختلف هر روز ساعت 13 بصورت زنده از سیمای فارس پخش می شود.
وی گفت : در برنامه های روزانه «کاشانه مهر» و «صبح پارسی» هم که به ترتیب ساعت 10 و 8 بصورت زنده روی آنتن می رود به صورت ویژه به برنامه های هفته دولت می پردازد.
معاون سیمای شبکه فارس گفت: ویژه برنامه «شهیدان رجایی و باهنر» پنجشنبه 4 شهریور و جمعه 5 شهریور ساعت 22:15 روی آنتن می رود .
باغبانمنش گفت : میان برنامه های «خرده روایات» ، «نورهدایت» مربوط به سخنان رهبر انقلاب ، و سرود و موشن گرافیک از دیگر برنامه های سیمای فارس در هفته دولت است.
وی گفت : برنامه های «سوگند استوار» با موضوع پیشرفت های پزشکی ، «مسیر سبز» با موضوع پیشرفت های کشاورزی ، «کسی به قطار ایستاده سنگ نمی زند» در خصوص پیشرفت های استان در حوزه راه و راه آهن از دیگر برنامه های سیمای فارس در هفته دولت است.
معاون صدای مرکز فارس هم گفت : برنامه های «سلام کاکو» ساعت 7 صبح و «پسین دلگشا» ساعت 18 هر روز بصورت زنده در هفته دولت به بررسی دستاوردها و عملکرد دولت در استان فارس می پردازد.
یاسر جمالی افزود : برنامه «گفتگو» هم با دعوت از مسوولان ارشد استان دوشنبه 8 شهریور ساعت 13:15 بصورت زنده از رادیو فارس پخش می شود و عملکرد دولت در استان فارس را بررسی می کند.
وی گفت : برنامه های «امانت الهی» و «کارگشا» هم از دیگر برنامه های رادیو فارس در هفته دولت است.
ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس نیز با بیان اهمیت اطلاع رسانی دستاوردها و طرح های موفق و قابل افتتاح دستگاه های مختلف استان گفت: پوشش مراسم ، دستاوردها و افتتاح طرح های ملی و استانی و دیگر اخبار مربوط به هفته دولت در دستور کار قرار دارد.
علی خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه فضای مجازی شبکه فارس قابلیت دسترسی بسیار بالایی را برای مخاطبان این شبکه فراهم کرده گفت: تقطیع و انتشار برنامه های مختلف صدا و سیمای فارس که با حضور مدیران ادارات در هفته دولت روی آنتن شبکه فارس می رود ، تولید و انتشار عکس نوشته ، استوری موشن و پادکست از مهمترین اقدامات فضای مجازی شبکه فارس است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار