فرماندار همدان گفت: در شهرستان همدان مجموعا ۱۲۹ پروژه بالغ بر ۴۴۱ میلیارد تومان بهره برداری و افتتاح شدو ۱۲۸ میلیارد در قالب ۱۵ پروژه کلنگ زنی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 02 September 2021
فرماندار همدان گفت: در شهرستان همدان مجموعا ۱۲۹ پروژه بالغ بر ۴۴۱ میلیارد تومان بهره برداری و افتتاح شدو ۱۲۸ میلیارد در قالب ۱۵ پروژه کلنگ زنی انجام می‌شود.
 
 
 به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری در شهر مریانج گفت: سه مورد از پروژه‌های عمران، خدماتی و گردشگری امروز به بهره برداری می رسد.
 
 وی در خصوص پروژه هایی که به صورت نمادین به بهره برداری رسید بیان کرد: پروژه بلوار  قدر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد، هتل ایران با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی و مرکز خدمات درمانی شهید بهشتی که ۳ میلیارد هزینه شده است امروز به صورت نمادین به بهره بردار می رسد.

محمدی در ادامه به تشریح کل پروژه های شهرستان همدان پرداخت و گفت: در بحث خدمات زیر بنایی؛ آب، برق، گاز در سطح شهرستان  ۱۶ میلیارد تومان امروز در قالب ۲۷ پرزوژه به بهره برداری میرسد که ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در غالب هشت پروژه  امروز کلنگ زنی می شود.

فرماندار همدان اشاره ای به پروزه های عمرانی کرد و گفت: در بحث عمران و شهری ۱۳۲ میلیارد تومان در غالب ۷۷ پروژه با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در دست اقدام است که امروز ۶ پروزه کلنگ زنی می شود.

محمدی در بحث عمران روستایی گفت: بحث عمران شامل ۷ پروژه بهسازی و  مسکن محرومین است و ۹ پروژه مقام سازی روستایی با اعتباری بلغ بر ۲۵ میلیارد تومان را شامل می شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با واحد‌های تولیدی و اقتصادی در بخش صنعت و جهاد کشاورزی ۴۲ میلیارد تومان در غالب ۹ پروژه که شامل آبیاری تحت فشار، دامداری، تولید روغن صنعتی و ... است.

فرماندار همدان در خصوص پروژه های بهداشت و درمان گفت: در ارتباط با بهداشت و درمان یک واحد مرکز خدمات درمانی در شهرک شهید بهشتی به مبلغ ۳ میلیارد تومان و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در روستای امزاجرد کلنگ زنی خواهد شد.

محمدی اشاره ای به بحث گردشگری کرد و گفت: در ارتباط با بحث گردشگری  یک مهمانپذیر با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری می رسد.


وی گفت: در بحث اموزش و نوسازی مدارس و کتابخانه عمومی ۶ میلیارد و ۷۰۰ میایون تومان در نظر گرفته شده  است که ۶ میلیارد برای پروزه کتابخانه عمومی حبیب مظاهری هزینه شده و ۷۰۰ میلیون برای نوسازی یک واحد  مدرسه است.
 
فرماندار همدان گفت:در ارتباط مسکن شهری (مهر) در سطح شهرستان همدان از ابتدایی آغاز مسکن مهر ۱۱ هزارو ۵۲۱ واحد شروع به کار شده است که در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۵۶ واحد به بهره برداری رسیده و ۱۷۴ واحد باقی مانده که به زودی به اتمام خواخد رسید.

وی اشاره کرد: امروز یک پروزه ۸۷ واحدی در غالب مسکن‌های سه جانبه به بهره برداری خواهد رسید که می توان گفت تمامی این پروژه ها به اتمام رسیده است.
 

محمدی اشاره ای به طرح ضربتی آب رسانی همدان کرد . گفت: برای این طرح ۷۰ میلیارد هزینه شده.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار