آیت الله دکتر احمد بهشتی ، استاد حوزه و دانشگاه و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر از مردم برای مشارکت در واکسیناسیون علیه کرونا دعوت کرد.
کد خبر: ۹۹۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 29 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله دکتر احمد بهشتی با بیان این که حفظ صحت و سلامت از واجبات است، افزود: هر فردی وظیفه دارد به عنوان یک امر واجب، ضروری و لازم در حفظ سلامت خود کوشش کند و با عوامل بیماری مبارزه کند.

وی با اشاره به این که میکروبها و ویروس ها از عوامل بیماری هستند که سلامت انسان را به خطر می اندازند و موجب مرگ انسان می شوند، گفت: در حال حاضر با موج پنجم ویروس کرونا مواجه هستیم که قربانی هم زیاد داشته است ولی ما می توانیم صحت و سلامت خود را با تزریق واکسن حفظ کنیم.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر در ادامه گفت: الان توصیه متخصصین به انجام واکسیناسیون است و بنده خودم هم دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده ام و الحمدالله هیچ عارضه ای هم نداشتم .

آیت الله دکتر بهشتی افزود: با توجه به سخنان مسئولین موج پنجم در حال فروکش کردن است و اگر ما کوتاهی کنیم ممکن است با موج ششم مواجه شویم بنابر این به همه عزیزان توصیه می کنم که واکسن را تزریق کنید و در برابر این ویروس خودتان را بیمه کنید.

این استاد فلسفه در پایان با بیان این که لازم است از تمامی دست اندرکاران تهیه، توزیع و تزریق واکسن تشکر و قدردانی کرد، گفت: خداوند همه را از شر این ویروس محافظت نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار