صداوسیمای فارس به مناسبت ایام سالروز میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله وسلم ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 19 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: معاون سیمای صداوسیمای فارس گفت: ویژه برنامه «دلگشا» ازامشب همزمان با آغاز هفته وحدت از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه زنده روی آنتن سیمای فارس می‌رود.

علیرضا باغبانمنش افزود: برنامه «خوشا شیراز» صبح جمعه ۳۰ مهرماه ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ زنده مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه‌های شما و فارس به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) است.

او با بیان اینکه برنامه‌های روزانه شبکه فارس هم به طور ویژه به سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) می‌پردازد گفت: برنامه «صبح پارسی» ساعت ۸، برنامه خانواده محور «کاشانه مهر» ساعت ۱۰ از جمله این برنامه هاست.

معاون سیمای صداوسیمای فارس اضافه کرد: ویژه برنامه جنگ گونه «پیامبر رحمت» در شش قسمت ساعت ۱۹ از شبکه فارس پخش می‌شود.

معاون صدای صداوسیمای فارس هم گفت: رادیو فارس با برنامه شاد و سرگرم کننده «پسین دلگشا» زنده ساعت ۱۸ تا ۱۹ هر روز شنوندگان را در این ایام شادی و سرور همراهی می‌کند.

یاسر جمالی ادامه داد: برنامه شاد «نارنجستان» هم صبح جمعه ۳۰ مهرماه ساعت ۹ تا ۱۱ و یکشنبه ۲ آبان همزمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ زنده از رادیو فارس تقدیم شنوندگان می‌شود.

او اضافه کرد: ویژه برنامه‌های «رسول مهربانی» و «پیامبر رحمت» و ارتباط با شهرستان‌های اهل سنت فارس در این ایام از دیگر برنامه‌های رادیو فارس است.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی صداوسیمای فارس هم گفت: تقطیع و انتشار برنامه‌های سیما و صدا ویژه هفته وحدت در فضای مجازی، تهیه کلیپ و انتشار ویژه برنامه‌های شهرستان‌های اهل سنت استان فارس در فضای مجازی، تهیه و تولید استوری موشن و عکس نوشت و بنر‌های ویژه هفته وحدت و انتشار آن‌ها در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های معاونت فضای مجازی صداوسیمای فارس است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صداوسیمای فارس نیز گفت: پوشش خبری رویداد‌های هفته وحدت در استان و ویژه برنامه‌های اهل سنت در جنوب فارس، تهیه گزارش تولیدی ویژه سالروز میلاد پیامبر مهربانی‌ها و امام جعفر صادق علیهما السلام و تهیه و پخش نماهنگ‌های هفته وحدت در بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶:۴۵، ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ سیما از مهمترین برنامه‌های خبر فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار