معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ضمن اشاره به اهتمام جدی همه مسئولان و دستگاه‌ها برای تامین گاز مورد نیاز مشترکان در ایام سرد سال، عبور بدون مشکل از این ایام را نیازمند توسعه تعاملات بین بخش‌های مختلف جامعه دانست.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 15 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محسن ربانی‌زاده در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون مدیریت مصرف گاز صنایع در فصل سرما ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه که علاج واقعه قبل از وقوع است، گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت مصرف ان شاء الله از این مشکل، همچون بحران کمبود برق در تابستان به خوبی عبور خواهیم کرد.

او با تاکید بر دغدغه فراوان استاندار محترم بر همکاری بین بخشی در جهت مدیریت و برنامه ریزی موضوع گاز، گفت: با توجه به شروع فصل سرد سال و افت فشار گاز در کشور، باید با تدوین برنامه عملی و ارائه راهکار‌های قابل اجرا، نسبت به تامین گاز مورد نیاز صنایع و مصارف خانگی اقدام و با دقت نظر و تصمیمات استانی به نحو مطلوب، امور را مدیریت و از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کرد.

معاون اقتصادی استانداری فارس بر اهتمام جدی مدیران صنایع استان بر ارتقای بهره وری در مصرف و همچنین احداث مخزن ذخیره سوخت دوم به منظور تامین انرژی مورد نیاز صنعت در زمان ضرورت تاکید کرد.

ربانی‌زاده با بیان اینکه صنایع نمی‌توانند در فصل گرم با محدودیت برق و در فصل سرد با محدودیت گاز مواجه باشند، لزوم اقدام لازم از سوی دستگاه‌های خدمات رسان برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تامین انرژی مورد نیاز صنایع تاکید کرد.

معاون استانداری فارس گفت: تاکنون صنایع همراهی و همکاری شایسته‌ای با دستگاه‌های متولی انرژی در حوزه برق و گاز داشته‌اند، ولی به هر حال این روند برای بلندمدت منطقی و قابل قبول نیست و لازم است با یک برنامه مدون، زیربنای لازم برای تامین کامل انرژی مورد نیاز صنایع فراهم شود تا هیچگونه وقفه‌ای در روند اشتغال و تولید ایجاد نشود.

برچسب ها: تامین گاز ، فارس ، فصل سرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار