فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: فردی که با مدارك جعلي اقدام به كلاهبرداري و فروش غيرقانوني 20 ميليارد ريال زمين مردم در اين شهرستان كرده بود، دستگير و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 17 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ عبدالعظيم انصاري افزود: به‌دنبال مراجعه تعدادي از شهروندان جهرم به پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان مبنی بر اینکه فردی با مدارک و اسناد جعلی اقدام به كلاهبرداري و فروش غيرقانوني املاک با ارزش ريالي ميلياردي در شهرستان جهرم كرده و متواري شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

انصاري افزود: ماموران با انجام تحقيق از مالباختگان و اقدامات فني پليسي، سرانجام مخفيگاه متهم را شناسائي و با هماهنگي قضايي در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

وي درباره اعترافات متهم گفت: وي موفق شده بود با سوء استفاده از صداقت 15 نفر از شهروندان با فروش صوري چندين قطعه زمين بدون اطلاع صاحبان حقيقي املاك، 20 ميليارد ريال كلاهبرداري كند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شد، به شهروندان توصيه كرد؛ در هنگام معاملات از صحت اسناد ارائه شده توسط فروشندگان اطمينان پيدا کنند و در تنظيم قراردادها کليه قوانين و مقررات مربوطه را رعايت کرده و ضمن حفظ هوشياري، مانع رسيدن افراد شياد به نيت پليدشان شوند.

برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار