فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری خانمی خبر داد که با وعده فروش خودرو کمتر از قیمت کارخانه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 19 December 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی با چرب زبانی با عنوان «فروش خودرو کمتر از قیمت کارخانه» به صورت نقد و اقساط از آن‌ها کلاهبرداری کرده است که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم با این ترفند تاکنون مبلغ ۲۴ میلیارد ریال از حدود ۱۰ نفر از شهروندان گرفته و بدون اینکه خودرویی تحویل آنان بدهد اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمه را در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم تا کنون به ۲۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۰ شهروند اقرار و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: افرادی که به این صورت از آن‌ها در شهرستان اقلید کلاهبرداری شده است جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به کلانتری ۱۲ فلسطین واقع در میدان امام حسین مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار