نماینده مردم مرودشت تأکید کرد: زمانی که یک سازمان ایجاد می‌شود عملاً نظارت مجلس از این حوزه گرفته خواهد شد که نگران‌کننده است لذا دولت به جای این کار باید از مدیران توانمند، کاربلد و شجاع در حوزه بازار و بازرگانی استفاده کند.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 17 April 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز ( یکشنبه، 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار در مخالفت با تقاضا بررسی دو فوریت این لایحه از سوی دولت گفت: ما در حوزه بازرگانی و تنظیم بازار، قانون کم نداریم بلکه در حوزه نظارت و اجرا مشکل داریم.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار دردی از مردم دوا نمی‌کند، اظهار داشت: ما در حوزه سیاست‌گذاری و ساختار قانونی، درباره بازار مشکل نداریم.

وی در ادامه تأکید کرد: زمانی که یک سازمان ایجاد می‌شود عملاً نظارت مجلس از این حوزه گرفته خواهد شد که نگران‌کننده است لذا دولت به جای این کار باید از مدیران توانمند، کاربلد و شجاع در حوزه بازار و بازرگانی استفاده کند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید لایحه خود را پس بگیرد و اگر می‌خواهد از طریق انتزاع حوزه وزارتخانه‌‌ای موضوع حل شود باید لایحه‌ای را برای ایجاد وزارت بازرگانی در دستور کار قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار