رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از گلباران حرم مطهر امامین جوادیین(ع) در شب میلاد جوادالائمه(ع) با ۳ هزار شاخه گل طبیعی نفیس توسط مردم شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 08 April 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس امروز، ۱۹ فروردین‌ماه از گلباران حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) همزمان با شب ولادت حضرت امام جواد(ع) خبر داد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس برای بار سومین بار با همت مردم شهر شیراز، گل‌آرایی حرم مطهر امامین جوادیین (ع) را با شکوه و عظمت در خور شأن آن بزرگواران انجام داد.

وی با بیان اینکه این برنامه جزو لطف و عنایات خاصه اهل بیت رسول‌الله(ص) به مردم شیراز بوده است، ادامه داد: اهالی سومین حرم اهل بیت(ع) با اهدا و نثار شاخه گل‌های نفیس میلاد پرخیر برکت امام نهم شیعیان و فرزند بزگوار حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) را در جوار حرم مطهر آن امامان آسمانی در کاظمین جشن بگیرند.

قاسمی، تمام گل‌های مورد استفاده در این کار را طبیعی و مجلسی برشمرد و گفت: ۳ هزار شاخه گل مورد استفاده شامل گل‌های لیلیوم، آنتریوم، رز هلندی و ایرانی، گل داوودی و نوع خوشه‌ای آن و همچنین گل میخک و گلایل و انوع برگ‌های تزئینی است که تماماً از بازار ایران خریداری و در این حرکت ماندگار استفاده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار