نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر اینکه قطعاً حفظ جان مردم مهم‌تر از کسب و کارشان است، تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی باید زمان بیشتری ادامه یابد.
کد خبر: ۸۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 11 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدجواد جمالی نوبندگانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با بحران کرونا گفت: فارغ از مسائل روز‌های اول شیوع کرونا، اقدامات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و به طور کلی جامعه بهداشت و درمان بسیار ستودنی است. همچنین استفاده از ظرفیت بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح هم اقدامی بسیار خوب بود و به دنبال آن باید غربالگری‌ها علمی‌تر و کاربردی‌تر ادامه پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید به نظرات کارشناسان بهداشت و درمان توجه کافی داشته باشند، چراکه ناهماهنگی‌بین نهادها و مردم تمام زحمات ۲ ماهه کادر درمانی را از بین می‌برد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قطعاً حفظ جان مردم مهم‌تر از کسب و کارشان است، تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی باید زمان بیشتری ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار