نماینده مرودشت در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه « لوایح دولت در اتاق بایگانی است و مجلس سونامی طرح راه انداخته است» اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی تشخیص می‌دهد که کدام لایحه و طرح در اولویت رسیدگی قرار بگیرد و آقای رئیس جمهور نیز حق مداخله در امورات قوه مقننه را نداشته؛ چرا که اختیاراتی در این زمینه ندارد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 10 December 2020
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهوری باید به مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی پایبند باشد و هر مصوبه‌ای که به او ابلاغ می‌شود را اجرایی کند، اما در حال حاضر شاهد هستیم که از این اقدام استنکاف می‌کند. 
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لایحه آنچنانی از سوی دولت به مجلس یازدهم ارائه نشده و شاید تعداد آنها انگشت شمار باشند که ضرورت کشور هم محسوب نمی‌شوند و لوایحی را که آقای رئیس جمهور مطرح کردند به ادوار گذشته بازمی‌گردد و هیچ کدام از این‌ها نیز از اولویت‌های کشور به حساب نمی‌آیند.
 
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی از مطالبات جدی و اساسی مردم بوده و طرح‌های مجلس شورای اسلامی هم در همین راستا به تصویب رسیدند تا منافع ملت تامین شود، اما جای نگرانی دارد که دولت در برابر قوانین به تصویب رسیده ایستادگی می‌کند.
 
وی تصریح کرد: قطعا اگر لوایح دولت از ضروریات مردم باشند ما نیز استقبال خواهیم کرد و آنها را در دستور کار قرار خواهیم داد، اما تاکنون چنین چیزی وجود نداشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار