رئیس شورای شهر شیراز گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز پذیرای بیش از ۲ میلیون مسافر باشیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 19 March 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: طاهری رئیس شورای شهر شیراز گفت: شیراز به عنوان مهد فرهنگ و تمدن و قطب‌های گردشگری منطقه و جهان شناخته شده که بعد از چند سال، پیش بینی می‌شود جمعیت قابل توجهی قصد سفر به شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) خواهند داشت.

او گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز پذیرای بیش از ۲ میلیون مسافر باشیم.

طاهری گفت: رکن اصلی مسافرت امنیت است و مردمی که وارد این شهر و استان می‌شوند، توقع دارند در یک محیط امن و آرام سفر خود را انجام دهند و این بار بزرگی است که بر دوش نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

او خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای استقبال از میهمانان نوروزی شد و گفت: جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه فرهنگسرای کتاب به عنوان مرکز اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز پیش‌بینی شده است و کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این مکان جهت ارائه خدمات حضور خواهند داشت، گفت: سامانه ۱۳۷ آماده دریافت هر گونه نظرات و پیشنهادات مردم و میهمانان نوروزی در آن‌ها موضوعات مرتبط با حوزه شهری است.

غلامی به چهار مسیر ورودی شهر اشاره کرد و گفت: در چهار نقطه ورودی شهر برای اسکان مسافرین، کمپ‌هایی در نظر گرفته شده است که می‌توان به کمپ زیباشهر، باغ جنت، پایانه زهتاب‌زاده و نمایشگاه بین‌المللی در مواقع بحران برای اسکان مسافرین اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار